Velkommen til NOPAs generalforsamling og sommerfest 2024! - NOPA
  • EN
  • Kalender 27

Velkommen til NOPAs generalforsamling og sommerfest 2024!

Påmeldingen er åpen! Alle NOPA-medlemmer ønskes velkommen til årets generalforsamling og sommerfest, onsdag 22. mai på Carls i Oslo.
IMG_2994
Sommerlig stemning på generalforsamling og sommerfest i 2022. Foto: Frank Michaelsen.

På generalforsamlingen har alle medlemmer stemmerett. Her velges NOPAs styre og andre representanter i fond og utvalg, og viktige spørsmål om foreningens arbeid avgjøres.

Vi ønsker velkommen til alle som vil gjøre foreningen enda bedre, eller er interessert i å få et bedre innblikk i arbeidet vårt.

Dagen avsluttes med sommerfest på samme sted. Det blir mat, drikke, underholdning og hyggelig samvær!

Tidspunkt: Generalforsamling onsdag 22. mai kl. 12:30 – 17:30, sommerfest fra 19:00 samme sted.

Møt opp i god tid til møtet, vi serverer lunsj fra kl. 12:00.

Sted: Carls, Trondheimsveien 113, 0571 Oslo.

Påmelding generalforsamling og sommerfest 2024

Påmeldingsfrist: 10. mai.

TA MED DATAMASKIN ELLER NETTBRETT
Sakspapirene sendes ut digitalt. Du bør derfor ha med deg datamaskin eller nettbrett for å følge med under møtet. Det legges opp til elektronisk avstemming, sannsynligvis via mobiltelefon.

DELTA SLIK DET PASSER BEST FOR DEG
Det blir mulig å delta digitalt på generalforsamlingen. Dette velger du i påmeldingsskjemaet. De som deltar digitalt kan også holde innlegg.

REIS GJERNE KOLLEKTIVT!
Det er lett å komme seg til Trondheimsveien 113 når du er i Oslo sentrum. Stoppestedet for buss, trikk og t-bane er Carl Berners plass.

NOPA dekker rimelig reise og overnatting for de som har mer enn 10 mil reisevei – bestill derfor i god tid. Vi oppfordrer til å velge miljøvennlige reisealternativer og at de som må bruke bil tar med seg passasjerer.  De som velger klimavennlige reiser med f.eks. tog kan få dekket sovekupé på lange reiser.

Faktura med bilag kan du sende til NOPA etter generalforsamlingen, via EHF (orgnr. 971277920) eller som pdf til nopa@ebilag.com.

OVERNATTING
Den som må reise minst 10 mil kan få overnatting på Anker hotell fra 22. – 23. mai. Dette huker du av for i bestillingen. Frist for å bestille dette er fredag 19. april.

HAR DU SPØRSMÅL?
Hvis du har spørsmål om generalforsamlingen og hvordan den skal foregå, kan du ta kontakt med Tine Tangestuen.

TONOS ÅRSMØTE
Vi oppfordrer alle som er stemmeberettiget i TONO til å delta på TONOs årsmøte tirsdag 11. juni kl. 18:00 på Popsenteret. Det vil bli mulig å delta digitalt. Årsmøtet er åpent for de som er stemmeberettiget, disse får innkalling fra TONO ca. to uker før møtet.

MELD INN SAKER TIL GENERALFORSAMLING

2024 Meld inn saker til NOPAs generalforsamling