NOPA lyser ut tre stillinger - NOPA
  • EN
  • Kalender 01

NOPA lyser ut tre stillinger

Er du rå på kommunikasjon, prosjektledelse eller økonomi?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fra NOPAs priskonsert i 2019. Foto: Christoffer Krook

NOPA er en interesseorganisasjon for komponister, låtskrivere og tekstforfattere, og har over 1200 medlemmer innenfor alle sjangre. NOPAs hovedoppgaver er å løfte frem det norske repertoaret og arbeide for bedre vilkår for de som skaper musikk og sangtekst.

NOPA har en liten og fleksibel administrasjon som er avhengig av god dynamikk og engasjement blant de ansatte, med vilje til å delta i foreningens generelle arbeid. Vi deler kontorer med Norsk Komponistforening og Musikkforleggerne og holder til sentralt i Oslo.

Alle stillingene har søknadsfrist 18. mai.

Kommunikasjonsansvarlig – 100 % fast

Siden vår kommunikasjonsansvarlige har fått ny jobb i musikkbransjen, søker vi en medarbeider i fast stilling som kan ta ansvar for kommunikasjonsarbeidet i foreningen, overfor medlemmer og omverden. En del av ansvaret for kommunikasjonsansvarlig er å bidra i arbeidet med politiske innspill, kronikker og kontakt med politiske myndigheter. Til stillingen hører også oppgaver innen oppfølging av NOPAs IT-systemer og IT-bistand til administrasjonen.

Søknadsskjema og mer informasjon her.

Prosjektansvarlig – 80–100 % fast

Vi søker en medarbeider i fast stilling som får ansvar for utvikling og planlegging av faglige og sosiale møteplasser for komponister og tekstforfattere i Norge. I stillingen ligger også saksbehandling for komiteer og utvalg, samt å bidra i arbeidet med å etablere en faggruppe for opphavere som lager musikk til barn.

Søknadsskjema og mer informasjon her.

Økonomiarbeider – 30 % engasjement

NOPA søker en økonomimedarbeider med god kjennskap til økonomi- og regnskapsarbeid, som skal ta del i det daglige regnskapsarbeidet i foreningen. Arbeidsoppgavene vil primært bestå av vanlig regnskapsarbeid. Dette er bl.a. fakturering og oppfølging av medlemmer og kunder, oppfølgning av egenandeler for arbeidsleiligheter og medlemsarrangementer, behandling av innkommende fakturaer, refusjoner og konto-avstemninger.

Søknadsskjema og mer informasjon her.